Wat een topservice! De vriendelijke uitbaatster printte...
L
Linda
2022-04-06
2022-04-06
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Wat een topservice! De vriendelijke uitbaatster printte speciaal voor mij een tekstje dat ik in een geschenkbox wou steken, ze hielp me ook om een uitstekende keuze te maken met bruikbare suggesties. Ik kom zeker terug in de winkel va
Het Zoet genot in Oostduinkerke