Ontdek de reviews van klanten van 't Zand / Win'est in Koksijde.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Amber op 2020-10-01
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Review door Fien op 2020-10-15
7,8 Top!...
Scoremotivatie
Top!

Review door Martin op 2020-10-16
Scoremotivatie
Met onze kinderdansgroep De Juttertjes, of met mijn kleuterklas mogen we steeds binnengaan in 't Zand (met zandvoetjes) om ons op te warmen, te plassen of boterhammen op te eten en dit zonder ter plaatse iets van de zaak te consumeren. Integendeel, vaak krijgen de begeleiders nog een gratis koffietje aangeboden. En altijd zijn ze er even vriendelijk. Deze handelaar verdient absoluut een dikke 10 voor vriendelijkheid!!!!!!!!!

Review door Hilde op 2018-07-14
Scoremotivatie
Meerdere malen bezocht en steeds vriendelijke en puike bediening , binnen de mogelijkheden tijd voor een babbel en de dranken en het eten zijn prima verzorgd

Over de ontvangst
zie hierboven

Over de verkoper
iedereen die er werkt

Review door Rik op 2017-05-23
Scoremotivatie
Op gebied van dienstverlening .... kan ik niks verzinnen! Als ik toch 1 iets zou moeten zeggen dat voor verbetering vatbaar is: altijd brood bij de maaltijden misschien aanvullen met de keuze tussen bv gewone gekookte pasta, aardappel in de (micro)oven. Ik vraag geen frieten of kroketten maar pasta of een warme aardappel zou ook smaken. In elk geval ... bedankt dat er voortaan ook al puree voorzien wordt bij de vol au vent!

Over de ontvangst
Zie hierboven

Review door Ludwig op 2017-05-15
Tips voor de handelaar
frisdranken en vooral bieren mogen koeler

Review door Jef & Myriam op 2017-04-25
Scoremotivatie
Vlugge en vriendelijke bediening

Review door Greta op 2017-01-09
Scoremotivatie
top bediening!

Review door Gert op 2016-12-29
Scoremotivatie
vriendelijk en vlotte bediending

Review door op 2016-12-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.