Reviews voor Bistro A Point
Ontdek de reviews van klanten van Bistro A Point in Langemark-Poelkapelle.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Sous-chef is heel aantrekkelijk. Top service en lekker eten!
Review door Faye op 2021-11-05
Sous-chef is heel aantrekkelijk. Top service en lekker eten!
Review door Faye op 2021-11-05
Scoremotivatie
Top service, doe zo verder. Prettige eindejaarsfeesten gewenst.
Review door Bram op 2020-12-19
Top service, doe zo verder. Prettige eindejaarsfeesten gewenst.
Review door Bram op 2020-12-19
Scoremotivatie
Alles is altijd dik in orde. Nog een gelukkige nieuwjaar.
Review door Bram op 2019-12-14
Alles is altijd dik in orde. Nog een gelukkige nieuwjaar.
Review door Bram op 2019-12-14
Scoremotivatie
Top bediening, super aangenaam om hier te eten!
Over de ontvangst
Super vriendelijk
Review door Brecht op 2018-11-27
Top bediening, super aangenaam om hier te eten!
Over de ontvangst
Super vriendelijk
Review door Brecht op 2018-11-27
Scoremotivatie
Iedere week tevreden met je komst
Review door Tommeleyn op 2016-06-26
Iedere week tevreden met je komst
Review door Tommeleyn op 2016-06-26
Scoremotivatie
soms heel druk om afhalen omdat restaurant door zelfde bediening gebeurd
Review door FRIEDA op 2016-06-06
soms heel druk om afhalen omdat restaurant door zelfde bediening gebeurd
Review door FRIEDA op 2016-06-06
Scoremotivatie
beiden zijn heel vriendelijk
Review door op 2016-05-07
beiden zijn heel vriendelijk
Review door op 2016-05-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.