Ontdek de reviews van klanten van Naaiboetiek Cony in Langemark-Poelkapelle.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super vriendelijk. Altijd met een glimlach begroet.

Review door Kristof op 2021-12-21
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en maakt tijd voor haar klanten.

Review door Delphine op 2021-12-12
Scoremotivatie
Ik had hier in het verleden eens 2 broeken binnengebracht, ik had veel vragen en die heeft zij heel correct en vriendelijk beantwoord. Ik heb altijd een heel goed gevoel als ik in deze winkel stap, de mevrouw komt je altijd met een blij gezicht helpen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en praat veel met de klant, dat is toch wel heel belangrijk voor mij. Ik kom altijd met veel plezier terug naar deze winkel!

Review door Louka op 2021-12-11
Scoremotivatie
Super vriendelijk. Perfect afgeleverd werk.

Review door Lore op 2021-06-20
10 Ok...
Scoremotivatie
Ok

Review door Josephine op 2021-04-28
Scoremotivatie
goeie kwaliteit

Review door Peter op 2021-03-30
Scoremotivatie
vriendelijk en goeie service

Review door Ann op 2021-03-30
Scoremotivatie
Goed gediend en vriendelijk

Review door Andrea op 2021-03-11
Scoremotivatie
Aangenaam en vriendelijk!

Review door Ann op 2021-03-06
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2021

Review door WILLY op 2020-12-24
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.