Ontdek de reviews van klanten van Cajephi bv in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Wij wensen jou een gelukkige Nie... 9 Review door Christiaan op 2020-12-30
Een heel goede blad handelaar en... 10 Review door Christiaan op 2020-12-19
Beste wensen voor 2021 en hopeli... 10 Review door Annie op 2020-12-17
Zeer vriendelijk!... 7,8 Review door Raphaël op 2020-10-05
Alles was in orde.... 7,9 Review door Arthur op 2020-10-12
Neen... 10 Review door Annie op 2019-12-20
Altijd super vriendelijk en zeer... 9,5 Review door Patricia op 2017-12-30
mooie winkel veel keus en vriend... 9,5 Review door Harry op 2017-02-26
de handelaar is de beste dienstv... 9,9 Review door Ronsmans op 2017-02-24
zeer vriendelijke en snelle serv... 10 Review door Charlotte op 2017-01-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.