Ontdek de reviews van klanten van Cajephi bv in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Een heel goede blad handelaar en klant vriendelijk ook nog hoor

Review door Christiaan op 2020-12-19
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk!

Review door Raphaël op 2020-10-05
Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Arthur op 2020-10-12
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk en zeer correct. Mooi assortiment en alles netjes uitgestald. Super propere winkel.

Review door Patricia op 2017-12-30
Scoremotivatie
mooie winkel veel keus en vriendelijk alsook fijne handelaars

Review door Harry op 2017-02-26
Scoremotivatie
vriendelijkheid en behulpzaam, dat is waarom de klanten terugkomen.

Tips voor de handelaar
de handelaar is de beste dienstverlening. Kom je voor een krant, buitenlandse krant, boek of tijdschrift, wil je een bepaalde sigaar of wisky, gin ..... enz. de handelaar staat er met raad en daad. De diploma zegt alles, diploma over Cubaanse sigaren, het zegt wel wat je in de winkel kan kopen.

Over de ontvangst
Vriendelijkheid en behulpzaamheid ten top.

Over het interieur
een winkel, op zo\'n kleine ruimte, met zo\'n verscheidenheid van producten.

Over product/dienst
altijd ok!

Over de service
natuurlijk, je moet uw toer afwachten, daarna ok!

Over de verkoper
verzorgd en vriendelijk. Meer hoeft een klant niet te hebben.

Review door Ronsmans op 2017-02-24
Scoremotivatie
zeer vriendelijke en snelle service

Review door Charlotte op 2017-01-08
Scoremotivatie
vriendelijke en snelle service

Review door Charlotte op 2017-01-08
Scoremotivatie
Klanten worden altijd zeer vriendelijk ontvangen

Review door Nasim op 2017-01-05
Scoremotivatie
goede zelfstandige

Tips voor de handelaar
omdat het zo is

Review door HILDE op 2016-12-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.