Reviews voor De Coiffeuse bij Dorien
Ontdek de reviews van klanten van De Coiffeuse bij Dorien in Liedekerke.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Dorien is de meest fantastische persoon, op alle gebieden !!!!
Review door Cindy op 2025-10-30
Dorien is de meest fantastische persoon, op alle gebieden !!!!
Review door Cindy op 2025-10-30
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, betaalbaar en snelle service. Aangenaam om te gaan
Review door Veerle op 2025-01-17
Altijd vriendelijk, betaalbaar en snelle service. Aangenaam om te gaan
Review door Veerle op 2025-01-17
Scoremotivatie
Duidelijke communicatie met klanten via een zeer Facebookpagina.
Review door Elisa op 2024-12-30
Duidelijke communicatie met klanten via een zeer Facebookpagina.
Review door Elisa op 2024-12-30
Scoremotivatie
Hele goede kapster! Vriendelijke ontvangst! Mooie zaak!
Review door A. op 2024-12-30
Hele goede kapster! Vriendelijke ontvangst! Mooie zaak!
Review door A. op 2024-12-30
Scoremotivatie
Zéér goede kapster en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Anneke op 2024-12-30
Zéér goede kapster en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Anneke op 2024-12-30
Scoremotivatie
Zéér goede coiffeuse en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Steven op 2024-12-30
Zéér goede coiffeuse en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Steven op 2024-12-30
Scoremotivatie
Zéér mooie winkel en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Tob op 2024-12-30
Zéér mooie winkel en vriendelijke ontvangst! Topzaak!
Review door Tob op 2024-12-30
Scoremotivatie
fijne en aangename dame, waar je steeds buitengaat met een leuke coupe
Review door Geert op 2024-12-30
fijne en aangename dame, waar je steeds buitengaat met een leuke coupe
Review door Geert op 2024-12-30
Scoremotivatie
zeer vriendelijke dame en werkt ook heel proper en netjes.
Review door Ilse op 2024-12-30
zeer vriendelijke dame en werkt ook heel proper en netjes.
Review door Ilse op 2024-12-30
Scoremotivatie
heel erg fijne madame en steeds heel vriendelijk. toppie
Review door Geert op 2024-12-30
heel erg fijne madame en steeds heel vriendelijk. toppie
Review door Geert op 2024-12-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.