Ontdek de reviews van klanten van BrilLier in Lier.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bedankt voor de goede service!

Review door Else op 2023-12-17
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke vlotte bediening. Mooi en uitgebreid aanbod.\r\nDoe zo verder An en Nico!

Review door Kim op 2020-12-21
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk!

Review door Laura op 2020-10-15
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Seppe op 2020-10-14
Scoremotivatie
Al jaren klant.Heel correcte service

Review door Krista op 2019-01-13
Scoremotivatie
Prima klantendienst en uitleg. Nemen de tijd voor jou!

Review door Elise op 2019-01-12
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst en stijlvol aanbod in de vernieuwde winkel!

Review door Kim op 2018-12-13
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijke ontvangst en bij problemen altijd opzoek naar de beste oplossing en zonder morren. Voel mij er steeds welkom !

Review door Sven op 2016-12-19
Scoremotivatie
bediening + service ok !

Review door Gert op 2016-01-06
Scoremotivatie
snel geholpen bij verwisseling horlogebnd

Tips voor de handelaar
alles ok, een verbetering sinds de wissel

Review door Jean op 2015-12-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.