Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Dhali in Lint.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
goede kapster, vriendelijke ontvangst

Review door Ingrid op 2019-01-03
Scoremotivatie
Toffe sfeer, ze doen met je haar wat je vraagt, goede verhouding prijs-kwaliteit, heel vriendelijk en goede service

Review door Tina op 2018-12-26
Scoremotivatie
Heel vriendelijke kapster die uw haar mooi en netjes knipt. Zo gemakkelijk dat je telkens snel een afspraak kan krijgen. K voel mij daar heel goed.

Review door Liesbet op 2018-12-14
Scoremotivatie
Toffe sfeer, doen met je haar wat je vraagt, heel vriendelijk

Review door Tina op 2018-12-14
Scoremotivatie
Vriendelijk en prijselijk

Review door Guido op 2018-12-11
Scoremotivatie
Vriendelijke en professionele dienstverlening.

Review door JAMES op 2018-12-04
Scoremotivatie
Vanessa en team zijn altijd in de weer voor de klant. Kopje koffie, koekje, babbeltje, en een betrokken luisterend oor. Goed haaradvies ook en fijne producten. En last but not least: Vanessa is een topknipster en topbrusher. Nooit te hard, te warm, te luid of te kort. Ze heeft echt zorgende handen.

Review door Kristien op 2018-11-30
Scoremotivatie
Deze dame kon wel. Meer een. Luisterend oor hebben

Tips voor de handelaar
De blonde dame is vriendelyk maar de andere doet zowat haar zin

Review door Rita op 2016-01-08
Scoremotivatie
niets is te veel, kan goed luisteren

Review door Hilde op 2015-12-31
Scoremotivatie
Altijd behulpzaam en vriendelijk

Review door Renilde op 2015-12-24
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.