Ontdek de reviews van klanten van Suys-Bruggeman bv in Lokeren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ik wil Filip bedanken voor de zeer goede service en dienst bij ramen Suys -Bruggeman. Met vriendelijke groeten Amaryllis

Review door Amaryllis op 2023-09-23
Scoremotivatie
prijs kwaliteit oke, levering en plaatsing super

Review door Anne op 2018-12-29
Scoremotivatie
Super onthaal, telefonisch heel vriendelijk en geduldig, perfecte afhandeling.

Tips voor de handelaar
geen

Over de ontvangst
Vriendelijke ontvangst, vlotte en goede uitleg,...

Over product/dienst
Steeds een vlotte werking, perfect afgeleverd materiaal

Review door Dirk op 2018-11-29
Scoremotivatie
Heel tevreden over de kwaliteit, afwerking en service

Review door Anne op 2018-11-20
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en zeer goede uitleg

Review door Rony op 2016-12-14
Scoremotivatie
heel positief over de ganse lijn !

Review door Eric op 2015-12-24
Scoremotivatie
heel veel info , volledig vrijblijvend en beleefd .

Tips voor de handelaar
ik zou het niet weten

Review door Kris op 2015-12-14
Scoremotivatie
vriendelijk onthaal, correcte behandeling, luisterend oor, .....

Review door Eric op 2015-12-13
Scoremotivatie
Duidelijke uitleg. Neemt de nodige tijd voor uitleg.

Tips voor de handelaar
Geen.

Review door Christel op 2015-12-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.