Ontdek de reviews van klanten van Broodjes Marja in Londerzeel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Ze kennen hun klanten, dat is ze... 9 Review door Florence op 2020-12-19
Goede zaak... 7,7 Review door Lisa op 2020-10-09
Top!... 7,8 Review door Matteo op 2020-10-09
Alles was in orde.... 7,7 Review door Zoé op 2020-10-09
Snelle, vlotte en correcte bedie... 8,8 Review door Jo op 2019-12-15
Bedankt voor de goeie zorgen en... 9 Review door Patrick op 2019-10-17
Lekkere broodjes, vriendelijk pe... 10 Review door Pieter-Jan op 2019-01-11
De beste broodjes van in de gebu... 10 Review door Diether op 2018-12-15
Vriendelijke zonder meer.... 8 Review door Florence op 2016-12-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.