Ontdek de reviews van klanten van M&N Traiteur Slagerij in Londerzeel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dikke pluim!

Review door Stef op 2021-12-05
Scoremotivatie
Goede verkoop

Review door Pierre op 2021-11-27
Scoremotivatie
Vooral wens ik dat jullie gezond blijven en hoop dat je blijft verder doen zoals je bezig bent want dat is top.

Review door François op 2020-12-21
Scoremotivatie
Een zallig kerstfeest en een gelukkig 2021 zonder corana

Review door Jonny op 2020-12-20
Scoremotivatie
Doe zo verder

Review door Georgina op 2020-12-17
Scoremotivatie
Goed bezig

Review door Anaïs op 2020-10-07
Scoremotivatie
Prima slager

Review door Henri op 2019-12-10
Scoremotivatie
Jullie zijn goed bezig, doe zo voort en nog veel succes

Review door Willy op 2019-11-26
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk,steeds behulpzaam. Dikwijls goeie acties en lekkere meeneem maaltijden. Een aanrader

Review door François op 2019-11-22
Scoremotivatie
Een mooi aanbod aan kwaliteitsvlees. Mooie propere zaak. Heel vriendelijk!

Review door Bernard op 2019-11-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.