Ontdek de reviews van klanten van 't Bloempotje in Lubbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en behulpzaam. Maakt steeds tijd voor een pracht van een boeket. Straffe madam!

Review door Renate op 2024-02-14
Scoremotivatie
Een kleine en fijne bloemenwinkel. Vakkundig uitleg en heel goede tips gekregen ivm onderhoud planten.

Review door Peter op 2024-02-12
Scoremotivatie
De eerste keer daar een boeket gekocht en zo vriendelijk ontvangen dat ik er zeker terug ga.

Review door Greta op 2023-11-23
Scoremotivatie
Doe zo verder! Altijd even mooie verzorgde bloemstukjes, mooie verpakte boeketten. Leveringen op tijd. Veel uitleg , tips over verzorging van kamerplanten. Klein, knus winkeltje met vriendelijke, beleefde Nikita. Het bloempotje : een echte aanrader!

Review door Linda op 2023-09-15
Scoremotivatie
uitermate vriendelijk en behulpzaam, steeds goedgezind - tracht steeds aan wensen van de klant te voldoen

Review door Maria op 2023-03-31
Scoremotivatie
tevreden klant, tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,tevreden klant,

Review door op 2023-02-24
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk onthaalt en een mooi boeketje gemaakt met lekker geurende rozen. Een plaats om nog te komen

Review door op 2023-02-13
Scoremotivatie
Heel goed bezig met veel inzet, creativiteit en vriendelijkheid. Doe zo verder Nikita ! \r\nDe beste wensen voor een gelukkig, gezond en succesvol 2023 !\r\n

Review door Danny op 2022-12-26
Scoremotivatie
Eerste bezoek voor mij aan het bloempotje,zeer geslaagd. Vriendelijke ontvangst,bekwame mevrouw,geeft veel uitleg en advies.\r\nVoor herhaling vatbaar.Succes.

Review door op 2022-12-19
Scoremotivatie
Als het eventueel kan mogen de bloemstukken wat groter zijn

Review door Veerle op 2022-12-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.