Ontdek de reviews van klanten van Haarden - De La Meilleure in Maldegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Nog steeds bijzonder tevreden dat we dit bedrijf hebben gekozen. Jullie service en kennis was het extraatje dat we zochten \r\nFijne feestdagen alvast!!!

Review door Carl op 2022-12-20
Scoremotivatie
Top van A tot Z \r\nAlles is af !!!!\r\nPrettige feestdagen ???

Review door Angelo op 2022-12-17
Scoremotivatie
Top bedrijf, van zowel de zaakvoerders tot de medewerkers allemaal even vriendelijk en behulpzaam!!!!! \r\nFijne feestdagen en prettig nieuwjaar ??

Review door Valerie op 2022-12-17
Scoremotivatie
knappe winkel!\r\nOnze beste wensen voor het nieuwe jaar.

Review door Katrijn op 2022-12-16
Scoremotivatie
Blijven verder doen zoals jullie nu bezig zijn! Top.

Review door Marian op 2022-12-08
Scoremotivatie
Super vriendelijk\r\nPrettige eindejaarsfeesten \r\nC Roos

Review door Catherine op 2022-12-08
Scoremotivatie
Wij zijn enorm tevreden met onze haard. Van het begin in de winkel tot en met de plaatsing. Top bedrijf!

Review door Stijn op 2022-12-08
Scoremotivatie
Wij zijn heel tevreden over jullie service en we zijn heel blij met het mooie resultaat. \r\n10/10

Review door Christine op 2022-12-08
Scoremotivatie
Doe zo verder!!!!

Review door Wendi op 2022-12-08
Scoremotivatie
Zeer tevreden van de diensten van De La Meilleure. Ze werken met een vriendelijk en gedreven team. Het eindresultaat is dan ook prachtig!

Review door Liesbeth op 2022-01-17
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.