Ik ben zeer tevreden over hun inzet...
G
Godelieve
2019-11-15
2019-11-15
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Ik ben zeer tevreden over hun inzet en de behandeling naar de persoon toe , vriendelijk en ze houden rekening met de mensen hun wensen .
Het is zeker aan te raden voor ieder .
Vandaar dat ze nog lang de mensen mogen verwennen .
Grt