D
Dorine
2025-04-10
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Deze morgen een huidanalyse gekregen. Ik werd heel vriendelijk onthaald en er werd een warme drank en frisdrank aangeboden. Heel veel uitleg gekregen over hun werking wat het vervolg van de analyse duidelijker maakte. Er is zeker geen opdringerigheid van de zaakvoordster om te starten met een behandeling. Ik kreeg info mee om eens goed te lezen. Ook werden de prijzen medegedeeld. Je komt voor geen verrassingen te staan.

Schrijf zelf een review over Schoonheidsinstituut Baïne Meer info Schoonheidsinstituut Baïne »