Restaurant Lotier
- Sofie Goedeme
-
Antwerpsesteenweg 478
2390 Malle - info@restaurantlotier.be
-
https://www.restaurantlotier.com/
Openingsuren
| Ma 29/06 | 12:00 - 14:0019:00 - 20:30 |
| Di 30/06 | 12:00 - 14:0019:00 - 20:30 |
| Wo 01/07 | Gesloten |
| Do 02/07 | 12:00 - 14:0019:00 - 20:30 |
| Vr 03/07 | 12:00 - 14:0019:00 - 20:30 |
| Za 27/06 | 19:00 - 20:30 |
| Zo 28/06 | Gesloten |
Info
Culinair genieten
In restaurant Lotier op de Antwerpsesteenweg te Westmalle wordt u culinair verblufd, verwend en verrast. Ze serveren dynamische gerechten, gemaakt met dagverse seizoensgebonden producten. Men kan er à la carte eten, maar er zijn ook regelmatig suggestiesmenu's. Deze worden regelmatig gewisseld.Frans-Belgische keuken
Het is Kevin Janssens, niet de Kevin Janssens van tv, maar chef-kok Kevin Janssens die u laat genieten van gastronomie van de bovenste plank. Restaurant Lotier scoort bij de geromineerde gids Gault&Millau 13/20.Visgerechten of vleesgerechten
Heeft u zin in een verfijnde gastronomie? Er is een uitgebreide keuze aan voorgerechten, vlees- of visgerechten voor wie à la carte wilt eten.Menu's
Ook kunt u bij restaurant Lotier terecht voor een lekker maandmenu. U vindt dit menu steeds op hun website www.restaurantlotier.com en is te verkrijgen van maandag t.e.m. donderdag tijdens de lunch én het diner. Er zijn twee - tot zevengangenmenu's die maandeliks aangepast wordt.Er is ook een twee of driegangen lunchmenu die met veel zorg en passie voor kwaliteit, en met een zeer vriendelijke bediening, geserveerd wordt. U kunt kiezen voor een lekkere huiswijn, maar u heef ook de mogelijkheid om te vragen naar een andere bijpassende wijn.
Kom gezellig tafelen in het elegante interieur bij restaurant Lotier en neem al uw vrienden en familie mee! Best is tijdig reserveren via hun website of per telefoon.
Reviews door klanten van Restaurant Lotier
5
Linda op 2026-06-01 om 13:35:39
Het eten is puur, super lekker, en de bediening net zoals het interieur heel stijlvol.
Heel tof koppel die hun werk met passie doen!
Prachtige zaak en klassevol.
Zowel eigenaars als personeel zijn altijd supervriendelijk!
5
Linda op 2026-06-01 om 13:27:23
Zeer vriendelijke ontvangst. Hier word je echt in de watten gelegd.
Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd.
Culinair genieten op hoog niveau!
4.6
Tony op 2026-01-24 om 15:24:13
steeds een hartelijke ontvangst, en goedgezinde handelaars
een mooie setting en elke keer een verrassing op je bord
4.6
Nadine op 2019-01-12 om 16:05:09
Bij het afhalen van ons eindejaars menu kregen we een super vriendelijke en duidelijke uitleg over de bereiding van elke gang van ons menu!Super lekkere gerechten en prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
