Ontdek de reviews van klanten van Broodjeszaak Knabbel en Babbel in Mechelen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Lena op 2020-10-06
Scoremotivatie
Als je een klein of groot hongertje heb moet je bij knabbel en babbel zijn .Lekkere vers gebakken broodjes als ook het warme eten is er supper lekker.Lekkere omeletjes met spek,boerenomelet met groentjes en gewone omeletjes zijn er supper .Altijd mooi afgewerkt en mooi gepressenteerd aan de klant .Dus mijn score is een dikke 10/10.

Tips voor de handelaar
Niks aan toe te voegen altijd klant vriendelijk en een snelle bediening meer moet dat niet zijn .

Over product/dienst
supper tevreden

Over de verkoper
Beukenhout Margit ,Frank Bonnaerens en ook de andere personeels leden .

Review door Patricia op 2018-10-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en beleefd met goede service en lekker eten

Review door Petrus op 2018-04-12
Scoremotivatie
Altijd doeltreffend en van goed gezind !

Review door JEAN op 2018-01-06
Scoremotivatie
Een gezellig eetplaats waar ik en mijn man wekelijks gaa eten

Review door Viviane op 2018-01-04
Scoremotivatie
Ze zijn heel klantvriendelijk, steeds met een glimlach en ook lekkere broodjes

Over product/dienst
Ze hebben goede broodjes

Over de verkoper
zeer vriendelijk personeel,

Review door Bethina op 2017-12-22
Over de ontvangst
je wordt altijd vriendelijk en zeer goed ontvangen

Over het interieur
het is helemaal inorde

Over product/dienst
je hebt altijd verse producten .De dienst is heel goed

Over de service
zeer tevreden alles wordt zeer mooi en afgewerkt opgediend

Review door Patricia op 2017-10-14
Scoremotivatie
10/10

Tips voor de handelaar
alles in tip top inorde klantvriendelijkheid is zeer goed altijd zeer vriendelijke bediening er is ook altijd een zeer leuke sfeer

Review door Patricia op 2017-10-14
Scoremotivatie
alles super goed!

Review door Roy op 2015-12-30
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke personeel , broodjes waren heel lekker en vers. Zeer snel bediend. Geen negatieve commentaar

Tips voor de handelaar
Niets van negatieve commentaar

Review door Roy op 2015-12-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.