V
Viviane
2024-12-20
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Leuke zaak met zicht op zee. Je kan er lekker eten , de pannenkoeken zijn ook heel lekker. De bediening is vlot en men is steeds vriendelijk niettegenstaande het er soms vrij druk is.

Schrijf zelf een review over De Zandbank - Brasserie Meer info De Zandbank - Brasserie »