Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Haaratelier & Wellness Oxygene is de vriendelijkste handelaar van Nazareth! 

Op vrijdag 11 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in ‘t Waaihof, te Kortrijk. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Haaratelier & Wellness Oxygene
 
“De award zien we als een appreciatie van de zaak door ons cliënteel. Voor ons is het een bevestiging dat we onze zaak op een correcte en vriendelijke manier, samen met ons team runnen. We zijn doorheen de acties gewoon onszelf gebleven en gaan met dezelfde gedrevenheid blijven doorgaan.”

“De meeste van onze klanten vinden het leuk dat ze via de Lente- en Eindejaarsactie mooie prijzen kunnen winnen. Het biedt ons een extra kans om onze klanten een extraatje aan te bieden. Daarom vinden we de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar ook een leuk initiatief.”

“Al 22 jaar baat ik het kapsalon uit. De wellness is er acht jaar geleden bijgekomen. Het kapsalon is eigenlijk wel nog steeds de drijvende motor. Ik hou van mijn creatieve job die mensen een goed gevoel bezorgt. De wellness is een extra dimensie voor het verwennen van de innerlijke mens. Alles in het teken van schoonheid maakt ons gelukkig.”

“Handelsgids is voor ons een kanaal om onze visie te delen met onze klanten. Het is een medium om extra publiciteit te kunnen maken.”