Ontdek de reviews van klanten van De Hoofdzaak by Daisy in Nieuwpoort.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Wat mis ik jullie en mijn wekelijkse afspraak....is altijd een beetje feest om bij jullie te zijn! Hopelijk tot gauw!

Review door Kris op 2020-12-19
Scoremotivatie
Zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar

Review door Annie op 2020-12-19
Scoremotivatie
Daisy, we wensen jou en je familie een gezond en Coronafree 2021!\r\nAnn Verstraete en Pascal Devriendt

Review door Pascal op 2020-12-19
Scoremotivatie
moderne kapsels,..niet duur,..gratis koffie..supervriendelijk.

Review door Kris op 2019-01-11
Scoremotivatie
Supervriendelijk..moderne kapsels..leuke sfeer tussen de verschillende kapsters, niet duur.

Review door Kris op 2019-01-11
Scoremotivatie
juiste afspraaktijd

Review door Nadine op 2018-12-23
Scoremotivatie
Topzaak!!!

Review door Veronique op 2018-12-18
Scoremotivatie
De hoofdzaak bij Daisy is echt de beste kapster uit de streek!! Steeds vriendelijk en leveren steeds super werk!!! Topzaak

Review door Veronique op 2018-12-18
Scoremotivatie
Alles Ok

Review door Christian op 2017-06-30
Scoremotivatie
Ze zijn gewoon heel vriendelijk

Over de ontvangst
Omdat ik tevreden ben

Review door Chris op 2017-06-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.