Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Isana in Nieuwpoort.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Top service!

Review door Noah op 2020-10-08
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Laure op 2020-10-14
Scoremotivatie
vlugge bediening

Review door Gerard op 2019-01-02
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke kapster en ook een echte dierenvriendin.

Review door Miguel op 2018-12-19
Scoremotivatie
Altijd perfect

Review door Kevin op 2018-12-15
Scoremotivatie
Super vriendelijk

Review door Rik op 2017-01-12
Scoremotivatie
Hier is men altijd bereidt voor een vriedenelijk gesprek.

Tips voor de handelaar
niet meer sluiten op een woensdag

Review door Rik op 2017-01-01
Scoremotivatie
Kapster Inge is heel vriendelijk. Een echte lachtaart. Je wordt er goed gesoigneerd en ze luistert naar je en geeft advies zonder zich op te dringen. Dit kapsalon is een aanrader!

Tips voor de handelaar
Een kinderhoekje met kinderboekjes en kleurpotloden en papier eventueel voorzien

Review door Katia op 2017-01-01
Scoremotivatie
Inge is een hele lieve, vlotte persoonlijkheid met een flinke dosis humor. Ze is ook altijd erg begaan met de wat oudere mensen die er ook naartoe gaan. Ze houdt altijd rekening met de wensen van de klanten, ze dringt zich zeker niet op. Kortom een topkapster!

Tips voor de handelaar
Misschien een klein hoekje voor kindjes voorzien anders worden ze ambetant.

Review door Katia op 2016-11-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.