Zeer lekkere pannenkoeken, om vingers en duimen...
G
Greta
2025-01-07
2025-01-07
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Zeer lekkere pannenkoeken, om vingers en duimen af te likken.Nu trouwens alles is er heel lekker. Zeer nette uitbating. En de vriendelijkheid daarom alleen zou je al eens eens ommetje voor doen. Echt het adres om je steeds thuis te voelen,en te genieten van zoveel lekkers. Veel succes terug in 2025. En wij komen zeker nog af want we kregen zelfs een waardebon als geschenk,