Ontdek de reviews van klanten van Koffiehuisje ('t) Blauwe Vogel in Nieuwpoort.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zo een vriendelijke bediening nog nooit meegemaakt...en ik ben 66jaar als we in Nieuwpoort zijn gaan we zeker terug

Review door Marguerite op 2023-11-21
Scoremotivatie
Wij zijn voor de 3e keer gaan eten, en het was weer een beleving zoals de eerste keer ,vriendelijk onthaald door de gastvrouw,ook het andere personeel was top en de bediening was ook prima in orde,niet te lang moeten wachten op onze bestelling ondanks dat de zaak volzat.Echt een topper,aanrader

Review door MARCEL op 2023-07-08
Scoremotivatie
Dit koffiehuis is de plaats bij uitstek om te genieten van een drankje of lunch. Verzorgd interieur, vriendelijke en vlotte bediening. Hier krijg je prijs/kwaliteit.

Review door Marleen op 2022-12-08
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk, zelfs al is het heel druk en de bediening steeds met een glimlach. Doe zo verder. Harry

Review door Harry op 2022-12-01
Scoremotivatie
alles wat we gekocht hebben was vers

Review door Brigitte op 2021-01-10
Scoremotivatie
In deze zware tijden blijven ze zoals altijd even vriendelijk!

Review door Manuela op 2020-12-29
Scoremotivatie
Veel succes met hun prachtige zaak!

Review door Vinciane op 2020-12-27
Scoremotivatie
Doe zo verder.

Review door Eric op 2020-12-26
Scoremotivatie
veel succes in deze moeilijke periode. Jullie zijn een top team

Review door Johan op 2020-12-22
Scoremotivatie
Nog veel succes met de 10/10 pannenkoeken

Review door Daan op 2020-11-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.