Ontdek de reviews van klanten van André en Bart Ledaine in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bedankt voor de goeie service

Review door Peter op 2020-12-19
Scoremotivatie
bedankt om ons altijd te woord te staan met raadgevingen ende perfecte levering van de koopwaar ,alsook het vriendelijk personeel draagt zijn steentje bij om de klanten tevreden te stellen, bedankt en nog veel succes en verkoop met de eindejaars verkopen, vriendelijke groeten van een zeer tevreden klant.

Review door op 2020-12-17
Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Diego op 2020-10-10
Scoremotivatie
Doe zo voort

Review door Rania op 2020-10-14
Scoremotivatie
Geven altijd begrijpbare uitleg; je bent er altijd welkom ,zeer behulpzaam en vriendelijk .

Over de ontvangst
Heel beleefden vriendelijke bedienden.

Over product/dienst
IPhone 7 plus oké en met veel geduld van bediende de nodige uitleg gekregen!

Over de service
Komen aan huis voor aanzicht tv ..Problemen worden opgelost (zijn er weinig) en vlotte levering .!

Review door Arlette op 2017-10-28
Scoremotivatie
10/10

Review door op 2016-12-30
Scoremotivatie
snelheid,raadgevingen,service,

Review door Leopold op 2016-05-09
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en goede service

Tips voor de handelaar
houw het zo !

Review door Hubert op 2016-04-23
Scoremotivatie
Met de glimlacht geholpen !

Tips voor de handelaar
-----

Review door Anne op 2016-04-09
Scoremotivatie
Behulpzaam en vriendelijke bediening

Review door Eulalie op 2016-03-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.