Ontdek de reviews van klanten van Cl-Cleaning in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Alles oke

Review door Roland op 2023-12-11
Scoremotivatie
Jullie zijn top!!!

Review door Marie op 2023-12-01
Scoremotivatie
doe zo verder , niks op aan te merken\r\nen verder wensen we jullie prettige feestdagen

Review door Ronny op 2020-12-22
Scoremotivatie
Heel vriendelijke mensen. Werk is goed gedaan en heel flexibel.

Review door Ramses op 2019-12-17
10 Top!...
Scoremotivatie
Top!

Review door Ramses op 2019-12-17
Scoremotivatie
Beste CL Cleaning, Ook al hangt het zeezout dik op de ramen en ligt het strandzand centimeters dik in de inkom, en heeft de hond na een natte strandwandeling zijn vacht schoon geschud in de lift, en ....... De familie Lambrecht brengt met een glimlach en babbeltje alles weer dik in orde. Bedankt en alvast een een voorspoedig 2020.

Review door Jo op 2019-12-16
Scoremotivatie
hopelijk heb ik prijs op voorhand bedank

Review door Roland op 2019-12-16
Scoremotivatie
Beste Christian en Familie, Er zijn er al vele schoonmaakbedrijven die er de brui aan gegeven hebben in ons Groot en door vele verbeteringswerken geteisterd gebouw. Ik zie je bij binnenkomst wel eens de wenkbrauwen fronsen, maar de glimlach komt snel terug en het eindresultaat is altijd perfect. Bedankt voor uw inzet en vertrouwen en hopelijk kunnen we nog vele jaren.\r\n

Review door Johan op 2019-12-13
Scoremotivatie
zeer correcte firma

Review door Lambrecht op 2019-12-12
9,6 neen...
Scoremotivatie
neen

Review door Anja op 2019-12-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.