Ontdek de reviews van klanten van Hotel Princess in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Telkens zijn zij spontaan vriendelijk,het ontbijt is subliem en je komt er niets tekort!

Tips voor de handelaar
Misschien rolstoeltoegangkelijk maar de vraag is of dit te verwezenlijken valt met het smalle voetpad.

Review door Myriam op 2015-12-26
Scoremotivatie
Heel goed ontvangst. We kwamen nogal nat aan door de gietende regen en er werden meteen handdoeken aangeboden. Goede uitleg over alle kamers die in het hotel waren.

Review door Liesbeth op 2015-12-25
Scoremotivatie
Heerlijk hotel met een prinselijk ontbijt.

Tips voor de handelaar
Alles in orde

Review door Peter op 2015-12-24
Scoremotivatie
Kan niet beter

Review door Peter op 2015-12-06
Scoremotivatie
Heel vriendelijk.

Tips voor de handelaar
Airco installeren en zeker even vriendelijk blijven.

Review door Ffilip op 2015-11-30
Scoremotivatie
Hotel Princess is een zeer gezellig familiehotel, we worden altijd zeer hartelijk verwelkomd.

Review door Kathleen op 2015-11-05
Scoremotivatie
Zeer hulpvaardig , beleefd , meedenkend

Tips voor de handelaar
In badkamer . Schimmelvlekken aan silicone bad verwijderen.

Review door Chris op 2015-10-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.