Echt vriendelijk, niet op een kunstmatige manier....
J
Jean
2015-12-26
2015-12-26
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Echt vriendelijk, niet op een kunstmatige manier. Als klant krijg je oprechte aandacht. De winkelier besteedt rustig alle nodige tijd om je te bedienen. Zijn pakjes zijn kunstwerkjes.
Tips voor de handelaar
Kan niet beter