Ontdek de reviews van klanten van Afslankinstituut La Forma in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo verder, je doet het met hart en ziel..\r\nEn dat straal je uit,al veel tips van jou toegepast en inspireert iedereen met je enthousiasme\r\nGroetjes Peggy

Review door Peggy op 2023-12-17
Scoremotivatie
Toffe coach!

Review door op 2023-12-02
Scoremotivatie
Altijd opgewekt

Review door Erik op 2023-10-18
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder.

Review door Rita op 2023-10-18
Scoremotivatie
Je bent een super vrouw! Doe zo verder Karen.

Review door Cathy op 2023-09-29
Scoremotivatie
Bedankt.

Review door Kristien op 2023-09-21
Scoremotivatie
Karen stelt zich zeer flexibel op voor het maken van een afspraak en neemt ook haar tijd voor je. Ik heb ze ondertussen al een viertal jaren als coach en ervaar haar steeds als motiverend, inspirerend en garant voor vriendelijke service

Review door Chantal op 2023-08-31
Scoremotivatie
De coaching bij Karen, van La Forma, is een meerwaarde om je vooropgestelde doel te behalen. Haar kennis, betrokkenheid, bijsturing, begeleiding zorgen ervoor dat je een op maat gemaakt, persoonlijk plan krijgt! Echt een aanrader!

Review door Hilde op 2023-04-25
Scoremotivatie
Altijd word ik vriendelijk ontvangen door Karin en ze is er professioneel. Haar passie voor gezonde voeding vind ik boeiend en ook haar passie voor beweging

Review door Lieve op 2023-04-05
Scoremotivatie
Bedankt voor de service en de steun.

Review door Bianca op 2022-12-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.