Ontdek de reviews van klanten van Tuincentrum Suenaert Eric bv in Oosterzele.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Altijd vriendelijk en alles in h... 9,5 Review door An op 2018-01-06
Altijd vriendelijke ontvangst.... 9,5 Review door op 2017-12-29
Was op zoek naar een kerstboom.... 9 Review door Denis op 2017-12-29
Heel vriendelijk. Super service... 10 Review door Thierry op 2017-12-16
Kathleen is steeds zeer behulpza... 10 Review door Katrien op 2017-07-08
Zeer behulpzaam... 9 Review door Freddy op 2017-04-03
alle producten zijn netjes gesor... 9,6 Review door André op 2017-04-02
10... 10 Review door Prosper op 2017-03-30
Zeer klantvriendelijk... 9,5 Review door Filip op 2017-03-24
Bij het binnenkomen vd winkel di... 9,3 Review door Eddy op 2017-03-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.