Ontdek de reviews van klanten van An Wens Webdesign in Ranst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel fijne feesten An! \r\nTinne\r\n

Review door Tinne op 2024-01-01
Scoremotivatie
An, het was een jaar van geweldige samenwerking met jou. Heel dankbaar voor. Dat beloofd voor 2024 met ons volgende project. Lieve groet José

Review door José op 2023-12-29
Scoremotivatie
We moeten nog eens afspreken…

Review door Raf op 2023-12-28
Scoremotivatie
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024!

Review door Saskia op 2023-12-27
Scoremotivatie
Jij bent goed bezig

Review door Wendy op 2023-12-27
Scoremotivatie
BEDANKT voor de duidelijke communicatie, goede opvolging en vooral de persoonlijke begeleiding / uitleg!\r\nAn Wens houdt echt rekening met jouw wensen en huisstijl en maakt PARELTJES van websites!\r\nLOVE MY WEBSITE!\r\nDANK JE AN!!!

Review door Kelly op 2023-12-27
Scoremotivatie
Je bent en blijft geweldig ;-)

Review door Michel op 2023-12-27
Scoremotivatie
Top service

Review door An op 2023-12-25
Scoremotivatie
doe zo verder

Review door Sven op 2023-12-22
Scoremotivatie
DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2023!!\r\nJIJ BENT EEN KANJER, EEN KRAK IN JE VAK!\r\nEn dat zou IEDEREEN moeten WETEN!\r\nBLIJF ALTIJD JE GEWELDIGE ZELF!\r\nTOP ONDERNEEMSTER, TOP DAME!

Review door Kelly op 2023-01-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.