Ontdek de reviews van klanten van Vanbesien in Roeselare.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke persoon, alles tip top in orde zoals gevraagd. Neemt zijn tijd

Review door Charlotte op 2021-12-20
Scoremotivatie
Perfecte service, alles tip top in orde, vriendelijke handelaar!

Review door Charlotte op 2021-12-20
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en behulpzaam

Review door Cris op 2021-12-19
Scoremotivatie
THE BEST!!

Review door Adriana op 2021-12-16
Scoremotivatie
Zeer tevreden!

Review door Florence op 2021-12-10
Scoremotivatie
Goei service en tof om mee te babbelen

Review door Eli op 2021-11-27
Scoremotivatie
Op naar een veel gezonder en vlotter 2021.\r\nZie al uit om even binnen te komen na eerst meermaals aan het venster geloerd te hebben. \r\nCaroline

Review door Caroline op 2020-12-17
Scoremotivatie
De beste wensen voor 2021?

Review door MARLEEN op 2020-12-17
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Camille op 2020-10-16
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Luca op 2020-10-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.