Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Elektro Van den Eede & Renders heeft de 1ste plaats behaald als vriendelijkste handelaar van Roosdaal!

Op donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking Hotel Royal Astrid, te Aalst de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016

Interview met Elektro Van den Eede & Renders
 
“De award van Vriendelijkste Handelaar is iets om trots op te zijn. Het is een erkenning van wat we dagelijks doen. We hebben onze acties steeds via Facebook bekend gemaakt, zodat alle klanten ervan op de hoogte zouden zijn en dat ze zeker konden deelnemen. Daarnaast heb ik in de zaak niet anders gedaan naar mijn klanten toe. Het feit dat we deze award ontvangen hebben, toont dat we in het verleden goede service hebben verleend en dat we vriendelijk zijn.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar is een leuk initiatief, en ook onze klanten vinden het fijn om deel te nemen aan de Lente- en Eindejaarsactie. Via deze acties kunnen onze klanten ons een score geven op 10 voor onze vriendelijkheid en dat vinden zij natuurlijk altijd leuk. En wij ook!”

“Onze zaak bestaat al sinds het jaar 1977 en is opgestart door mijn ouders. Sinds 2005 ben ik dan ook in de zaak gestapt. Ik ben dus de tweede generatie op rij die de zaak runt. Naast huishoudproducten, herstellingen en electro bieden we een uitgebreide service aan. We vinden het belangrijk om alles van het begin tot het einde af te werken. Als we bijvoorbeeld ergens een koelkast moeten gaan installeren, en daar ontbreekt een stopcontact, dan gaan we ervoor zorgen dat er een stopcontact komt. Op die manier kunnen onze klanten zonder zorgen verder. Deze service vind ik zeer belangrijk en maakt ons verschillend van de anderen.”

“Handelsgids is voor onze zaak gemakkelijk om op een andere manier vindbaar te zijn. We merken dat onze klanten het een gemakkelijk medium vinden om ons terug te vinden op het internet.”