Ontdek de reviews van klanten van Bloemen en Tuindecoratie Mimosa in Rotselaar.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Ik kom graag bij Mimosa, heel li... 10 Review door Jehudi op 2019-12-26
Altijd vriendelijk... 9,6 Review door Ria op 2019-12-26
Frank en Christina Van Rompay-Ch... 9,5 Review door Frank op 2019-12-24
Heel verse bloemen en als je iet... 8,9 Review door Greta op 2019-12-22
blijf vooral jezelf, je bent alt... 9 Review door Greet op 2019-12-22
Doe zo verder Mark, blijf jezelf... 9,9 Review door Nicole op 2019-12-21
Mooi samengesteld boeket bloemen... 7 Review door Evelien op 2019-12-12
Vlot parkeren. Zeer behulpzaam.... 10 Review door Annick op 2019-12-09
prima bezig, doe zo voort !... 9 Review door Pierre op 2019-12-08
Fijne feestdagen!... 7,4 Review door Christine op 2019-12-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.