Ik zou als iemand binnen komt goedendag...

A
Anoniem
2017-04-22
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
ik zou naam plaatjes gebruiken

Over de ontvangst
ik zou als iemand binnen komt goedendag of ietds dergelijks zeggen

Over het interieur
zeer mooi en gezelig

Over product/dienst
soms gaan de bloemen erg snel dood

Over de service
altijd top

Over de verkoper
is soms wel goed

Schrijf zelf een review over Bloemen Flora Meer info Bloemen Flora »