Voor het eerst kennisgemaakt met de winkel...
S
Sylvia
2016-12-21
2016-12-21
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Voor het eerst kennisgemaakt met de winkel door er zelf een vriendinnenavond te doen. \'t Was echt heel gezellig. Een hele vriendelijke mevrouw. Zeer correct, wat beloofd werd, werd ook gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar ! Sylvia Cneut