Het is een vriendelijke dame met veel...
M
Maaike
2015-11-18
2015-11-18
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Het is een vriendelijke dame met veel geduld, het is er aangenaam winkelen en je voelt je er welkom en op je gemak.
Tips voor de handelaar
Goed bezig!!