V
Vanacker
2015-11-27
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
sandra is een heel vriendelijke madam een plezier om naar haar winkel te gaan ze helpt waar ze kan en ze heeft heel betaalbare kledy kortom sandra toppie

Tips voor de handelaar
ik kan er geen geven het is al heel toppie

Schrijf zelf een review over Dameskleding Bella Vitta Meer info Dameskleding Bella Vitta »