S
Stephanie
2015-12-14
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
De eerste keer dat ik hier dat ik hier kwam en hele vriendelijke mevrouw, niet opdringerig, spontaan. Hier kom ik zeker terug. Zelfs al adres aan collega doorgegeven !

Schrijf zelf een review over Dameskleding Bella Vitta Meer info Dameskleding Bella Vitta »