Als je iets koopt of niet ...Altijd...
W
Willaert
2016-12-22
2016-12-22
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Als je iets koopt of niet ...Altijd even vriendelijk !
Tips voor de handelaar
Blijf zo verder doen !