Fijn winkeltje, lekker fruit en groeten, vriendelijke...
C
Caroline
2021-12-12
2021-12-12
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Fijn winkeltje, lekker fruit en groeten, vriendelijke en fijne eigenaars.
Elke keer opnieuw fijn om naartoe te gaan.