Bij heel koud of slecht weer misschien...
C
Christiane
2021-12-22
2021-12-22
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Bij heel koud of slecht weer misschien een betere bescherming tegen koude,wind en regen voor de wachtenden want soms is er wel een lange wachtrij buiten( nu zeker met corona ) . Oplossing : misschien een plakaatje voor het wachten binnen in de loods ?