Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij D'haen in Temse.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Een gezond en succesvol 2021... 10 Review door op 2020-12-21
Zeer vriendelijk!... 8,3 Review door Vince op 2020-10-12
Doe zo verder... 7,8 Review door Lotte op 2020-10-15
Steeds even vriendelijk... 10 Review door Liliane op 2018-05-16
Altijd super vriendelijk !!!!!... 10 Review door Godelieve op 2018-04-10
Doe zo verder ! PROFICIAT !... 10 Review door Rita op 2018-01-02
steeds vriendelijk, goed bedien... 10 Review door Liliane op 2017-12-17
Bakker uit de duizend, zeer vrie... 10 Review door Sammy op 2017-12-10
Altijd vriendelijk personeel... 10 Review door Nancy op 2017-12-10
In de winkel is iedereen altijd... 10 Review door Godelieve op 2017-12-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.