A
Anne-Mieke
2018-04-25
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
altijd vriendelijk,bij een vraag een goede uitleg,oefent perfect haar job uit. Een dikke proficiat waard.

Over de ontvangst
altijd leuk om langs te gaan.

Over het interieur
Je herkent aan de decoratie welke periode van het jaar we zijn. (kerst,valentijn enz...) altijd proper en netjes in de zaak.

Schrijf zelf een review over Shine Schoonheidssalon Meer info Shine Schoonheidssalon »