Beste, Fijn dat ik nog bij u langs...
F
Freya
2019-12-23
2019-12-23
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Beste,
Fijn dat ik nog bij u langs kon komen om mijn nagels te laten verzorgen.
Vriendelijke bediening en ook symphatieke mevrouw.
Groetjes Roos.?