Ingrid is altijd heel vriendelijk en het...
P
Pascale
2025-01-03
2025-01-03
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Ingrid is altijd heel vriendelijk en het is er altijd aangenaam onu te laten verwennen.
Ook steeds een goede babbel tijdens het verwenmoment.
Ik ga er al jaren en ben nog steeds heel tevreden