Ingrid, het is altijd leuk om bij...
P
Pascale
2021-11-29
2021-11-29
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Ingrid, het is altijd leuk om bij u langs te komen en ook altijd een toffe babbel. Ik wens je nog veel geluk met het nieuwe salon