Ontdek de reviews van klanten van Natuurwinkel Herb'Es in Tienen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd met de glimlach geholpen, je krijgt goede uitleg over de producten en je voelt je er steeds welkom.

Review door Erna op 2019-09-28
Scoremotivatie
Mijn familie is hier al drie generaties klant en daar is een goede reden voor. Elke generatie vindt hier wat zij zoekt en als dat niet het geval is, doet Martine altijd extra moeite door te kijken of het kan worden besteld. Kers op de taart bij het winkelen hier is de immer grote lach waarmee je wordt begroet en de gezellige babbel waar altijd tijd voor wordt gemaakt. Een score van 10 op 10 is daarmee meer dan verdiend!

Review door Patricia op 2019-09-24
8,5 Top...
Scoremotivatie
Top

Review door Celien op 2019-09-24
Scoremotivatie
Vriendelijke handelaar! Zeker aan te raden!!!

Review door Celien op 2019-09-24
Scoremotivatie
Is gewoon super op alle vlakken ...

Review door Lise op 2018-06-23
Scoremotivatie
Martine is een geweldige vriendelijke en aangename dame.

Over het interieur
Een zalige winkel om naartoe te gaan.

Review door Bernadette op 2018-06-20
Over de ontvangst
steeds vriendelijk

Over het interieur
alles in het zicht

Over product/dienst
altijd kwaliteit

Over de service
snelle service

Over de verkoper
prima

Review door op 2018-02-16
Scoremotivatie
sympathieke madam die voor alles raad weet

Review door op 2018-02-16
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening

Review door Tamara op 2018-02-16
Scoremotivatie
Super vriendelijk, altijd klaar voor extra uitleg. Als je iets speciaals nodig hebt, bestelt ze het voor jou. Ze deed zelfs eens even open toen ze eigenlijk gesloten was. En je krijgt vaak één of ander staaltje mee om thuis uit te proberen.

Over de ontvangst
Enige minpuntje, jammer dat het woensdagnamiddag gesloten is, een moment waarop toch veel mensen thuis zijn en even tijd hebben om naar de winkel te gaan. Maar ik begrijp wel de rede waarom.

Review door Elke op 2018-02-16
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.