Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Joke in Tienen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Mijn beste wensen voor 2021 . Dat het nieuwe jaar een goede gezondheid en veel werkplezier mag geven.

Review door Erna op 2021-01-06
Scoremotivatie
Hou vol dan zien we elkaar zo vlug mogelijk terug. Prettige feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar voor \r\njullie allemaal en hopelijk tot gauw.

Review door Jenny op 2020-12-21
Scoremotivatie
Beste wensen en vooral een goede gezondheid voor 2021!!!

Review door Willy op 2020-12-20
Scoremotivatie
Hey Joke, je bent een fantastische kapster, altijd vrolijk en goedgezind.\r\nIk wens jullie een Zalige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar!.

Review door Natasja op 2020-12-20
Scoremotivatie
Nee ik heb geen boodschap alles is perfect

Review door NICOLE op 2020-12-20
Scoremotivatie
Altijd klaar met de glimlach ...

Review door Odette op 2019-12-26
7,2 Neen...
Scoremotivatie
Neen

Review door Andre op 2019-12-19
Scoremotivatie
Het is altijd een beetje uitkijken naar het bezoek aan Kapsalon Joke te Oplinter. Gewoon omwille van de gezelligheid en de leuke babbels. In het drukke leven dat we allemaal hebben is het ginder ontsnappen. Bij elke gelegenheid wordt het kapsalon mooi versierd met thema’s zoals kerst en nieuwjaar, Pasen, Valentijn en noem maar op. Er wordt heel wat afgelachen bij Kapsalon Joke. Je komt telkens buiten met én een goed humeur én een mooi kapsel. Wat wil een mens meer?!

Review door B. op 2019-12-15
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en gedienstig. Staan altijd klaar voor iedereen.

Review door Jenny op 2019-11-29
Scoremotivatie
Heel vriendelijke handelaar ! Altijd met de glimlach en een leuke babbel je kapsel mooi in orde !

Review door Gert op 2019-11-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.