Andere belangrijke handelaars

Okapi nv

Openingsuren

De openingsuren kunnen afwijken door:
Nationale feestdag van Belgi´┐Ż op 21/07
Maandag 23/07 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Dinsdag 24/07 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Woensdag 25/07 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Donderdag 26/07 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Vrijdag 20/07 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Zaterdag 21/07 10:00 - 12:00 13:30 - 17:00
Zondag 22/07 Gesloten

Info

Opgericht in 1988 is OKAPI dit jaar niet minder dan 30 jaar actief in de informatica-sector.
Oorspronkelijk gericht op de totaalautomatisatie van dierenartsen,
werden al snel diverse andere sectoren bediend.
In 1990 werden de activiteiten verder uitgebreid met een winkelpunt.  
En dit alles met een gemotiveerd & flexibel team, klaar om ook  uw informatica partner  te zijn.

OKAPI is actief op 3 gebieden :


B2C :  winkel
Op niveau van benadering van de consumentenmarkt is OKAPI sinds 2002 aangesloten
bij de Selexion-groepering, wat een sterke garantie geeft qua marketinginitiatieven, prijzen & service !
Selexion is een groepering van zelfstandige zaken en de grootste aankoopgroepering in België. 


B2B :  netwerkbeheer
Elke dag komt u in contact met de vele aspecten van informatica :
pc’s, servers, hosted oplossingen, software, (draadloze) netwerken, Office 365, (online) backup, …
Als uw informatica partner kunnen we u daarin bijstaan, informeren en begeleiden.

OKAPI kan het beheer van uw IT-netwerk geheel of gedeeltelijk van u overnemen.
Denken we aan het correct inbedrijfstellen van nieuwe pc’s, het opzetten van een nieuwe server,
firewall-beveiliging, migratie naar Office 365, monitoring van uw IT-netwerk, ...

Aarzel daarom niet ons vrijblijvend te contacteren voor een persoonlijk gesprek over uw eigen
IT-vragen, behoeften en problemen !

 

B2B :  facturatie- en boekhoudpakket Sage BOB50
Elke dag wordt er meer en meer verlangd van de professionele beheersoftware die u gebruikt :
niet alleen boekhoudkundig moet alles perfect kloppen, ook commercieel-logistiek wordt de lat steeds hoger gelegd !
Uw beheersoftware moet dan ook uitblinken in correctheid, gebruiksvriendelijkheid, snelheid en volledigheid.
Als Solution Provider van Sage BOB50, kan OKAPI u hiervoor de perfecte oplossing aanreiken.
En dit met het nodige advies, een correcte implementatie, de juiste opleiding en ondersteuning.

BOB50 is modulair opgebouwd, dus u gebruikt enkel wat u nodig heeft. 
Zo kan u o.a. aanmaningen sturen via e-mail, makkelijk rapporteren in Excel, analytische boekhouden met verdeelsleutels, budgetteren, ...
Het commercieel beheer gaat nog verder met stockbeheer (meerdere magazijnen), beheer abonnementen & contracten, barcodes, multi-leveranciers, serienummerbeheer, multi-prijslijsten, kassa, productiebeheer, …   

Veel mogelijkheden, aarzel daarom niet ons te contacteren voor meer info,
een vrijblijvende analyse of verhelderende demo.

 

Ligging en routebeschrijving

Bereken de route naar Okapi nv, 2830 Willebroek, Stationsstraat 92-96