Okapi nv

Openingsuren

De openingsuren kunnen afwijken door:
Nationale feestdag van Belgiƫ op 21/07
Maandag 22/07 09:00 - 12:3013:30 - 18:00
Dinsdag 23/07 09:00 - 12:3013:30 - 18:00
Woensdag 24/07 09:00 - 12:3013:30 - 18:00
Donderdag 25/07 09:00 - 12:3013:30 - 18:00
Vrijdag 26/07 09:00 - 12:3013:30 - 18:00
Zaterdag 20/07 10:00 - 12:0013:30 - 17:00
Zondag 21/07 Gesloten

Info

OKAPI

Opgericht in 1988 is OKAPI dit jaar niet minder dan 30 jaar actief in de informatica-sector. Oorspronkelijk gericht op de totaalautomatisatie van dierenartsen, werden al snel diverse andere sectoren bediend.

In 1990 werden de activiteiten verder uitgebreid met een winkelpunt. En dit alles met een gemotiveerd & flexibel team, klaar om ook  uw informatica partner te zijn.


OKAPI is actief op 3 gebieden.
 

B2C: winkel

Op niveau van benadering van de consumentenmarkt is OKAPI sinds 2002 aangesloten bij de Selexion-groepering, wat een sterke garantie geeft qua marketinginitiatieven, prijzen & service!

Selexion is een groepering van zelfstandige zaken en de grootste aankoopgroepering in België. 

 

B2B:  netwerkbeheer

Elke dag komt u in contact met de vele aspecten van informatica: pc’s, servers, hosted oplossingen, software, (draadloze) netwerken, Office 365, (online) backup, …

Als uw informatica partner kunnen we u daarin bijstaan, informeren en begeleiden.

OKAPI kan het beheer van uw IT-netwerk geheel of gedeeltelijk van u overnemen. Denken we aan het correct inbedrijfstellen van nieuwe pc’s, het opzetten van een nieuwe server, firewall-beveiliging, migratie naar Office 365, monitoring van uw IT-netwerk, ...
 

Aarzel daarom niet ons vrijblijvend te contacteren voor een persoonlijk gesprek over uw eigen
IT-vragen, behoeften en problemen!

 

B2B :  facturatie- en boekhoudpakket Sage BOB50

Elke dag wordt er meer en meer verlangd van de professionele beheersoftware die u gebruikt. Niet alleen boekhoudkundig moet alles perfect kloppen, ook commercieel-logistiek wordt de lat steeds hoger gelegd!

Uw beheersoftware moet dan ook uitblinken in correctheid, gebruiksvriendelijkheid, snelheid en volledigheid. Als Solution Provider van Sage BOB50, kan OKAPI u hiervoor de perfecte oplossing aanreiken. En dit met het nodige advies, een correcte implementatie, de juiste opleiding en ondersteuning.


BOB50 is modulair opgebouwd, dus u gebruikt enkel wat u nodig heeft. Zo kan u o.a. aanmaningen sturen via e-mail, makkelijk rapporteren in Excel, analytische boekhouden met verdeelsleutels, budgetteren, ...

Het commercieel beheer gaat nog verder met stockbeheer (meerdere magazijnen), beheer abonnementen & contracten, barcodes, multi-leveranciers, serienummerbeheer, multi-prijslijsten, kassa, productiebeheer, …   


Veel mogelijkheden, aarzel daarom niet ons te contacteren voor meer info, een vrijblijvende analyse of verhelderende demo.
 

Ligging en routebeschrijving