Andere belangrijke handelaars

Banner Okapi nv

Okapi nv

Openingsuren

Maandag 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Woensdag 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Donderdag 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 12:30 13:30 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 12:00 13:30 - 17:00
Zondag Gesloten

Info

Opgericht in 1988 is OKAPI reeds meer dan 20 jaar actief in de informatica.
Oorspronkelijk gericht op de totaalautomatisatie van dierenartsen,
werden al snel diverse andere sectoren bediend.
In 1990 werden de activiteiten verder uitgebreid met een winkelpunt.  
En dit alles met een gemotiveerd & flexibel team, klaar om ook  uw informatica partner  te zijn.

OKAPI is actief op 3 gebieden :


B2C :  winkel
Op niveau van benadering van de consumentenmarkt is OKAPI sinds 2002 aangesloten
bij de Selexion-groepering, wat een sterke garantie geeft qua marketinginitiatieven, prijzen & service !
Selexion is een groepering van zelfstandige zaken en de grootste aankoopgroepering in België. 


B2B :  netwerkbeheer
Elke dag komt u in contact met de vele aspecten van informatica :
pc’s, digitale copiers, servers, antivirusoplossingen, allerhande software, (draadloze) netwerken,
breedband-internet, mobiel internet, e-mail, …
Als uw informatica partner kunnen we u daarin bijstaan, informeren en begeleiden.

OKAPI kan het beheer van uw IT-netwerk geheel of gedeeltelijk van u overnemen.
Denken we aan het correct inbedrijfstellen van nieuwe pc’s, het opzetten van een nieuwe server, beveiligen van de internet-verbinding met een firewall, antispam-software op uw Exchange-server, monitoring van uw backup, instellen van een push e-mail oplossing, ...

Om u zo goed mogelijk te kunnen bijstaan, is OKAPI onder andere
HP Retail Partner, Microsoft Small Business Specialist, Symantec Registered Partner,
Proximus Erkend Agent, Telenet Erkend Verdeler en Sage BOB50 Solution Provider.

Aarzel daarom niet ons vrijblijvend te contacteren voor een persoonlijk gesprek over uw eigen
IT-vragen, behoeften en problemen !

 

B2B :  facturatie- en boekhoudpakket Sage BOB50
Elke dag wordt er meer en meer verlangd van de professionele beheersoftware die u gebruikt :
niet alleen boekhoudkundig moet alles perfect kloppen, ook commercieel-logistiek wordt de lat steeds hoger gelegd !
Uw beheersoftware moet dan ook uitblinken in correctheid, gebruiksvriendelijkheid, snelheid en volledigheid.
Als Solution Provider van Sage BOB50, kan OKAPI u hiervoor de perfecte oplossing aanreiken.
En dit met het nodige advies, een correcte implementatie, de juiste opleiding en ondersteuning.

Op 10 jaar tijd is Sage met haar pakketten BOBsoftware en BOB50 uitgegroeid tot hofleverancier van meer dan 10.000 bedrijven en 2.000 fiduciaires.
BOB50 is modulair opgebouwd, dus u gebruikt enkel wat u nodig heeft. 
Zo kan u o.a. aanmaningen sturen via e-mail, makkelijk rapporteren in Excel, analytische boekhouden met verdeelsleutels, budgetteren, ...
Het commercieel beheer gaat nog verder met stockbeheer (meerdere magazijnen), beheer abonnementen & contracten, barcodes, multi-leveranciers, serienummerbeheer, multi-prijslijsten, kassa, productiebeheer, …   

Veel mogelijkheden, aarzel daarom niet ons te contacteren voor meer info,
een vrijblijvende analyse of verhelderende demo.

 

Ligging en routebeschrijving

Bereken de route naar Okapi nv, 2830 Willebroek, Stationsstraat 92-96

Eindejaarsactie

Eindejaarsactie van Okapi nv

Vriendelijkste Handelaar

Stem op Okapi nv als Vriendelijkste Handelaar

Trefwoorden

Nieuwsbrief