Ontdek de reviews van klanten van Andre Sprockeels Uitvaartzorg in Zandhoven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Fijne Kerstdagen en een gezond 2021!

Review door Marie-José op 2020-12-19
Scoremotivatie
uitvaartzorg andre sprockeels te zandhoven, heeft een perfecte service! je hebt van begin tot het einde het gevoel dat de uitvaart volledig centraal staat! alles is perfect verzorgd zoals afgesproken, je hebt niet het gevoel dat het om commerciele doeleinden gaat, echt niet ! Dit is TOP

Review door Kurt op 2019-12-16
Scoremotivatie
Uitvaartzorg A. SPROKEELS neemt tijd voor de mensen en steeds vriendelijk en beleefd. Hart voor zijn zaak.

Review door Rita op 2019-11-28
Scoremotivatie
Beleefd en verzorgde uitvaart geregeld;Maakt tijd voor zijn klanten;

Review door Bruno op 2019-10-29
Scoremotivatie
Handelaar met warm hart voor zijn vak.

Review door Marie-José op 2019-10-29
Scoremotivatie
Super vriendelijk!

Review door Heleen op 2019-10-16
Scoremotivatie
Vlotte persoon. Zeer aangenaam om met hem te spreken. Geeft ruim en voldoende uitleg.

Over de ontvangst
U voelt u direct thuis. Telkens een goede ontvangst en hij maakt tijd voor u.

Over product/dienst
Het ontwerp dat ik vroeg, heeft hij direct uitgevoerd en alles tot in de puntjes uitgewerkt.

Over de service
Alles was op tijd geregeld. De dienst, hoe wij het wilde hebben., was tot in de puntjes afgewerkt.

Review door Vera op 2019-01-03
Scoremotivatie
Ik heb nooit de indruk gehad met een handelaar te spreken, eerder met een vriend...Verder krijg je hier volledige vrijheid op basis van àlle gegevens, i.p.v. voorgeprogrammeerde selecties.

Over de ontvangst
absoluut geen zakelijke sfeer, zeer menselijk !

Over het interieur
enkel nog wat afwerking nodig...

Over product/dienst
volledige vrijheid, er wordt tijd voor je gemaakt, en een geweldige communicatie

Over de service
zou niet beter kunnen, denk ik

Over de verkoper
André Sprockeels

Review door Ronn op 2017-03-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.